piątek, 9 stycznia 2015

Karnawałowy MUST HAVE


Karnawał rozpoczął się na dobre. Trzeba, więc dobrać swoją garderobę na imprezy, które są przed nami. Lepiej za wczasu mieć najpotrzebniejsze rzeczy. W tym sukienki, szpilki, sandałki, oryginalne torebki puzderka oraz niezastąpione kosmetyki. W tłumie karnawałowych kreacji i dodatków łatwo zrobić sobie krzywdę i być zwyczajnie overdressed, czyli przebraną, a nie ubraną. Mam nadzieję, że mój post sprawi, że unikniecie tego oraz, że dzięki moim pomysłom pomogę Wam przygotować się na najbardziej szampańskie imprezy w życiu. W rzeczach, które wybrałam zwracałam uwagę na jakośc materiałów, kolory: złoty i czerń oraz cekiny. 


























1. Sukienka - Mango
2. Bransoletka - Beller
3. Lakier do paznokci - L'Oreal
4. Szpilki - Mango
5. Sukienka - Mango
6. Stanik - Mango
7. Sukienka - Mango
8. Sukienka - Mango
9. Szorty - Mango
10. Szminka - L'Oreal
11. Torebka - Zara
12. Sztuczne rzęsy - H&M
13. Płaszcz futrzany - Zara
14. Zalotka - H&M
15. Futro - Zara
16. Sukienka - Mango
17. Sandałki - Asos
18. Lakier do paznokci - Sephora
19. Rajstopy w sprayu Sally Hansen - Sephora
20. Mgiełka do włosów J'adore, Dior - Sephora

Jak już wspomniałam w czasie karnawału łatwo przedobrzyć z dodatkami, cekinami i innymi świecidełkami. Lepiej odjąć jeden z takich elemntów niż mieć ich na sobie zbyt wiele. To samo tyczy się ilości biżuterii. nie utożsamiacie się chyba z choinkami, które są syto obwieszone świecidełkami. Co do makijażu ja zawsze wybieram opcję albo mocno podkreślone usta albo stawiam na oczy. Nigdy nie maluję się zbyt mocno. Wolę naturalny efekt i skórę, która może swobodnie oddychać. Dlatego też kolorowe kosmetyki, których używam są dobrej jakości i mają właściwości pielęgnacyjne. Polecam te z Vichy, np. ich ostatni podkład rozświetlający.

Szampańskiej zabawy!


1 komentarz: