czwartek, 12 marca 2015

KIKO Milano recenzja Dark Circle Conclear
























Dark Circle Conclear to korektor przeznaczony do ukrycia cieni pod oczyma.






Opis producenta:

 Maskuje  niedoskonałości i nadaje blask obrysowi oka.
Płynna i elastyczna konsystencja łatwo rozprowadza się na skórze, tworząc delikatną powłokę o zmiennym stopniu  krycia.
Dostępny w 8 odcieniach.
Hipoalergiczny - specjalnie opracowana formuła dla zminimalizowania ryzyka alergii.
Przetestowany okulistycznie.
Nie zatyka porów.
Bezzapachowy.
Nie zawiera parabenów.
15 ml


Moja opinia: 
Kosmetyk świetnie spełnia swoje zadanie. Ma bardzo lekką konsystencję, dzięki temu kryjąc cienie pozostawia bardzo naturalny efekt. Cały dzień trzyma się na swoim miejscu. Nie zbija się, ani nie roluje. Ładnie wchłania się w skórę. Nie podrażnia skóry. W korektorze widzę same plusy. Dobrałam odcień nr 4 i u mnie sprawdza się znakomicie. Jedynym minusem jest pompka, która czasem dozuje nieco za dużą dawkę kosmetyku.

Używałam już paru droższych i tańszych kosmetyków tego typu i ten rzeczywiście się sprawdza. Skóra pod oczyma wygląda na wypoczętą. A kosmetyk jest lekki i łatwy w aplikacji. Mogę go Wam polecic z czystym sumieniem.

A Wy używałyście tego kosmetyku, bądź któregoś kosmetyku tej firmy? Co o nich myślicie? A może macie swój topowy korektor, który jest wart wspomnienia o nim? Tradycyjnie jestem bardzo ciekawa Waszych opinii i historii :))

XXX

2 komentarze:

  1. Polecam szminki i lakiery do paznokci. Dobre krycie i duza wytrzymalosc na uszkodzenia mechaniczne.

    OdpowiedzUsuń